Future Factors | Inzicht & Management

Future Proof Organisatie 

- een sterke organisatie -

Brengt het (groei)potentieel van uw bedrijf in beeld en creëert de juiste actie-groei mindset

HET VERSTERKEN, HET LATEN GROEIEN EN HET FUTURE PROOF MAKEN VAN UW BEDRIJF, BEGINT MET INZICHT

Het hebben van  een 360° visie is voorwaarde voor het versterken, het laten groeien en future proof maken van  uw bedrijf. En dat begint met inzicht. Want als je ergens naar toe wilt, is het cruciaal om te weten waar je nu staat. Pas dan kun je het juiste pad kiezen. Veel bedrijven hebben een focus op groei. Toch is de focus op groei niet het enige dat van belang is. In deze snel veranderende wereld, waar het blijvend succes van uw bedrijf geen vanzelfsprekendheid is, is future proof zijn, een belangrijke nieuwe realiteit.

Bij inzicht hoort ook data. Veel bedrijven zijn terughoudend omdat het complex lijkt. Dat is begrijpelijk omdat er veel wordt gesproken over Big Data, BI en Digital Transformation. Er is echter al heel veel ''small'' data in uw bedrijf aanwezig, die we samen boven water halen en voor u inzichtelijk maken, zodat deze data u gaat helpen om betere keuzes en beslissingen te nemen.  

U zult ook een aantal tussenstops moeten maken, waarbij het versterken van uw organisatie als geheel en het creëren van draagvlak in uw organisatie, vaak noodzakelijke tussenstops zijn.

Bedrijfanalyses

Onze bedrijfsanalyses brengen op unieke wijze het potentieel van uw bedrijf in beeld. En dat met korte doorlooptijden en voor een fractie van de kosten van grote organisatieadviesbureaus. U kunt kiezen voor een integrale bedrijfsanalyse van uw bedrijf, of voor een deel van uw bedrijf. 

Future Proof Challenge / heisessie

Met uw directie of management team gaan we aan de slag met de hoofdvraag ''hoe future proof is ons bedrijf?''. Op uitdagende wijze gaan we onder andere out-of-the-box en vanaf afstand naar uw bedrijf kijken. Wat zien we dan?

Future Factors | Future Proof Challenge
 
Future Factors | DGA (groei)coaching

Directie & MT coaching

Soms is het goed als iemand die niet betrokken is bij het dagelijkse reilen en zeilen meekijkt naar wat er in uw bedrijf gebeurt. Iemand die u en uw bedrijf begrijpt maar die ook kritisch durft te zijn. Iemand waar je open en in vertrouwen kunt spreken over de ambities, problemen en uitdagingen van uzelf en uw bedrijf.